Business development:           aanbod goed afstemmen op de vraag

Lead generatie:                       wie zit waar en wie zou interessant kunnen zijn

Relatiebeheer:                         talentpools die continue opgevolgd worden

Koude acquisitie:                     koud benaderen van kandidaten

Marketeer:                               hoe en waar zijn je functies zichtbaar en wat wil je uitstralen

Salescoach:                             de objectiviteit bewaken tussen kandidaat en manager

Implementatiemanager:           bij aanname ervoor zorgen dat alles voor de 1e dag geregeld is

Manager CRM-systeem:          verantwoordelijk voor ATS / kandidatendatabase

 

En zo kunnen we nog wel even doorgaan. De tijd om een ​​vacature te plaatsen en achterover te leunen is echt voorbij. Recruitment is een interactief en iteratief proces met een hoge werkdruk en resultaten die niet eenvoudig te meten zijn.

Wil jij als MKB’er ook professionele groei bereiken? Denk dan eens aan een mobiele recruitmentafdeling! Zo heb je direct alle kennis en kunde in huis en kun je flexibel werken aan je personele groei. Neem contact met ons op en we kijken samen naar de vele mogelijkheden!